2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKUL SERVİS TAŞIMACILIĞI İHALE İLANI

2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKUL SERVİS TAŞIMACILIĞI İHALE İLANI

01.08.2023 1433

T.C.

SİNCAN KAYMAKAMLIĞI

Şehit Hakan Altunyurt Ortaokulu Müdürlüğü

 

SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİ İLANI 

 

Şehit Hakan Altunyurt Ortaokulu öğrencilerinin ikametgah adreslerinden okula taşıma hizmet alımı Okul Servis Araçları Yönetmeliği ve bu yönetmeliğin 8/6 Maddesine dayanılarak Milli Eğitim Bakanlığı tarafından hazırlanan "Okul Servis Araçlarının Çalıştırılmasına İlişkin Usul ve Esaslar" doğrultusunda yapılacaktır. 

 

HİZMET ALIMINA İLİŞKİN AYRINTILI BİLGİLER 

 

1)      İdarenin;

 

Adı

Şehit Hakan Altunyurt Ortaokulu

Adresi

Osmanlı Mah. Şehit Hakan Altunyurt Sk. No:4 Sincan/ANKARA

Telefon ve faks numarası

0 312 263 82 57

Elektronik Posta Adresi

733684@meb.k12.tr

İhale dokümanının görülebileceği internet adresi

https://sehithakanaltunyurtortaokulu.meb.k12.tr/

 

2) Servis çalıştırma hizmetinin;


a) Niteliği, türü ve miktarı       : 2023-2024 eğitim öğretim yılı boyunca öğrencilerin ikamet adreslerinden rehber personel eşliğinde alınarak taşıma merkezi okula 180 gün boyunca rehber personel refakatinde öğrenci taşıma işi. 

b) Yapılacağı yer                    : Öğrencilerin ikamet mahalleleri (Pınarbaşı Mah., Osmanlı Mah. ve Malazgirt Mah.) ile okulumuz arası.

c)İşin Süresi                           : İşe başlama tarihi 11/09/2023, işin bitiş tarihi 14/06/2024


3)Servis Çalıştırma İçin İhale İşinin;


İşin Yapılacağı Yer  : Şehit Hakan Altunyurt Ortaokulu

Tarihi ve Saati         : 25.08.2023 11.00

 

4) İsteklilerden aranılan belgeler;


Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:

a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,

b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,

ç)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,

d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,

e) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,

f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi.

 

İhale ilanı ve ihale dosyası okul idaresinden ücretsiz temin edilebilir. Şartname buraya da eklenmiştir. meb_iys_dosyalar/06/22/733684/dosyalar/2023_08/01140406_SERVIS-SARTNAME.docx

 

NOT: Evrakların son teslim tarihi 24 Ağustos 2023 tarihi saat 17.00'ye kadardır !!!